close icon
success
Dziękuję!

Skontaktujemy się z Tobą wkrótce

Rozwiązania dla dzienników

Nasze rozwiązanie Logbook pozwala zapomnieć o ręcznych i czasochłonnych zadaniach związanych z zestawieniami podróży oraz zapewnia odpowiednią zgodność z przepisami podatkowymi. Nasze rozwiązanie Logbook pozwala zapomnieć o ręcznych i czasochłonnych zadaniach związanych z zestawieniami podróży oraz zapewnia odpowiednią zgodność z przepisami podatkowymi. Zainstalowana aplikacja Journey pozwala Twoim pracownikom efektywnie zarządzać podróżami prywatnymi i służbowymi oraz uzyskiwać dokładne raporty.

Najważniejsze korzyści:

list icon

Zdobądź cyfrowy dziennik i oszczędzaj czas, pomijając ręczne zestawienia podróży służbowych i prywatnych.

list icon

Zminimalizuj proces śledzenia podróży do kilku dotknięć w telefonie komórkowym.

list icon

Oszczędzaj czas, gromadząc obowiązkowe informacje w jednym miejscu.

list icon

Wygodnie monitoruj stan i problemy swoich pojazdów za pomocą cyfrowych raportów.

Cyfrowe zarządzanie podróżami

Uzyskaj cyfrowy dziennik podróży i oszczędzaj czas, rezygnując z ręcznego raportowania podróży służbowych i prywatnych.

Dziennik podróży jest realizacją prawnego obowiązku zbierania danych o przejazdach pracowników pojazdami służbowymi. Dokładne rozróżnienie podróży służbowych od prywatnych zapobiega dodatkowym podatkom i ewentualnym karom. Nasze rozwiązanie zapewnia wygodny sposób automatycznej rejestracji przejazdów i zapewnia aktualność informacji, co jest wymagane przez organy prawne. Uzyskaj dokładne raporty dotyczące przebiegu i zadeklaruj podatki organom podatkowym.

Aplikacja Journey dla Twojej wygody

Zminimalizuj proces zestawień z podróży do kilku dotknięć telefonu komórkowego.

Aplikacja Journey to gotowa do użycia aplikacja mobilna, która nie wymaga instalacji ani dodatkowego sprzętu identyfikacyjnego. Jest kompatybilna z dowolnym lokalizatorem GPS. Po prostu przydziel swojego pracownika i gotowe! Klasyfikuj podróże służbowe i prywatne jednym kliknięciem. Dbaj o spójność i dokładność rejestrów podróży, generuj raporty i upewnij się, że roszczenia biznesowe są zgodne z przepisami podatkowymi, a także zmniejszaj ryzyko błędów i kar.

Różnorodność zebranych danych

Oszczędzaj czas, gromadząc obowiązkowe informacje w jednym miejscu.

Dzięki Linqo możesz przeglądać wszystkie dane jazdy swoich pracowników, w tym typ pojazdu, prawo jazdy, prędkość, przerwy na odpoczynek, czas jazdy, przebytą trasę, rodzaj podróży itp. Ponadto rejestracja podróży zapewnia wgląd w to, jak działa Twoja flota używany. Linqo dostarcza raporty szyte na miarę, dostosowane do Twoich potrzeb i wymagań biznesowych na podstawie uzyskanych danych. Dostarczamy również gotowe szablony, które zostały opracowane wspólnie z klientami Linqo.

Raporty z kontroli pojazdów

Wygodnie śledź status i problemy swoich pojazdów za pomocą raportów cyfrowych.

Zapewnij płynne cyfrowe procesy kontroli i konserwacji pojazdów za pośrednictwem aplikacji Journey - wypełniaj raporty z kontroli pojazdów online i śledź problemy floty za każdym razem, gdy pojazd jest przekazywany nowemu kierowcy. Pozwala zminimalizować czas reakcji dzięki raportowaniu w czasie rzeczywistym dostępności pojazdów. Dodatkowo przyczynia się do większego bezpieczeństwa na drogach.

Rezerwacja pojazdów

Łatwe zarządzanie przydziałem pojazdów w firmie.

Zintegrowany z aplikacją mobilną Journey Tracks i systemem LinqoTrack, pozwala pracownikom i menedżerom samochodów rezerwować pojazdy służbowe do celów służbowych. Biorąc pod uwagę ograniczoną liczbę samochodów w porównaniu do pracowników, narzędzie to wyświetla kalendarz rezerwacji z okresami i nazwiskami kierowców. Funkcja najechania kursorem ujawnia dokładne godziny i dalsze szczegóły dotyczące kierowcy, zapewniając płynny, bezkonfliktowy proces planowania i optymalne wykorzystanie pojazdu.

Zarządzanie awariami

Usprawnij zgłaszanie usterek pojazdu.

Aplikacja Journey Tracks usprawnia dbanie o pojazdy dzięki stałemu podglądowi nierozwiązanych problemów i opcji rejestracji nowych usterek w aplikacji, ułatwiając kierowcom zgłaszanie problemów w czasie rzeczywistym. Dodatkowo, pytanie typu "Usterka" w kwestionariuszach usprawnia proces raportowania podczas inspekcji. Funkcja ta zapewnia bardziej efektywny sposób śledzenia i usuwania usterek pojazdów, utrzymując flotę w optymalnym stanie.

Pracuj inteligentnie z Linqo

Skontaktuj się z naszym zespołem ds. sprzedaży i dowiedz się, co Linqo może dla ciebie zrobić.

Kontakt

+48 71 322 00 22

[email protected]

 

Podwale 1/30,
50-043,
Wrocław

    Nazwa firmy

    Imię

    E-mail

    Numer kontaktowy

    Wielkość floty:

    Typ floty:

    Twoja wiadomość

    success

    Dziękuję!

    Skontaktujemy się z Tobą wkrótce