W jaki sposób nowo założona firma logistyczna zapewnia sobie sprawne działanie już od pierwszego dnia? Poznaj Logistikservice 24 GmbH, niemiecką firmę transportową koncentrującą się na dostawach paczek i ładunków drobnicowych z użyciem pojazdów o masie od 7,5 do 12 ton. Właściciele założonej w listopadzie 2023 roku firmy szybko zdali sobie sprawę, że uzyskiwanie danych z tachografów jest pracochłonne i czasochłonne, co negatywnie wpływa zarówno na wydajność pracy kierowców, jak i efektywność działania całego przedsięwzięcia.
Problemy z tachografem i dylemat w zakresie danych
Przed rozpoczęciem korzystania z rozwiązań Linqo pobieranie danych z tachografów stanowiło główny problem dla Logistikservice 24 GmbH. Proces ten był uciążliwy i wymagał dodatkowej pracy, przez co kierowcy firmy tracili znaczne ilości czasu.
Rozwiązanie Linqo: proste, wydajne i zorientowane na potrzeby klienta
System śledzenia GPS i zdalnego pobierania danych z tachografu Linqo był rozwiązaniem dostosowanym do potrzeb klienta. Instalacja przebiegła bez problemów i z uwzględnieniem wymagań firmy, w szczególności co do swobody instalacji sprzętu na miejscu, dzięki czemu udało się uniknąć problemów z harmonogramem. Jedną z głównych korzyści tej koncepcji usług mobilnych była oszczędność czasu i obniżenie bieżących kosztów operacyjnych.
Dlaczego Linqo? Elastyczność i jakość obsługi
Firma Logistikservice 24 GmbH wybrała Linqo ze względu na elastyczność, zwłaszcza co do zakresu instalacji sprzętu, która może być przeprowadzona na miejscu i nie wymaga wyjazdów do warsztatu. Efektywność operacyjna organizacji zależy w dużej mierze od dostępnych rozwiązań mobilnych. Skupienie Linqo na potrzebach klienta i zdolność adaptacji, a także łatwość obsługi systemu LinqoTrack sprawia, że wybór jest łatwy.