Komunikacja z pracownikami
Czas reakcji podczas codziennych wyzwań ma znaczenie. Niejednokrotnie jeśli zareagujesz w odpowiednim czasie, możesz zyskać zadowolonego klienta, dobre imię lub dodatkowe pieniądze.
Nie działasz jednak sam – Twoja firma to zgrany zespół. Pozostań z pracownikami w kontakcie i reaguj w najlepszy i najszybszy możliwy sposób.
Nagła zmiana dotycząca załadunku? Poinformuj kierowcę.
Nieplanowane zlecenie serwisu? Wyślij pracownika, który jest najbliżej miejsca zlecenia.
Awaria pojazdu? Skieruj innego pracownika do wykonania zadania.
W każdej sytuacji pozostańcie w kontakcie a możecie zyskać na nieprzewidzianych zdarzeniach.
- Wysyłaj wiadomości tekstowe
- Przesyłaj zdjęcia i dokumenty
- Pozostaw istotne informacje na następny dzień
skontaktuj się znami
Zobacz jak wygląda komunikacja z pracownikami