close icon
success

Dziękuję!

Skontaktujemy się z Tobą wkrótce

background image

Aby zapewnić jak najlepszą optymalizację działań w firmie transportowej potrzebna jest synergia wszystkich jej elementów. Zapewni ją połączenie użytkowanych w przedsiębiorstwie systemów telematycznych i TMS.

Rozwój to jeden z podstawowych celów właściwie każdego obecnie funkcjonującego przedsiębiorstwa. Branża TSL jest obecnie jedną z gałęzi gospodarki, w której nowe możliwości pojawiają się regularnie.

Wiele firm chce z nich zatem skorzystać, aby pozyskiwać nowych kontrahentów lub w lepszy i skuteczniejszy sposób wykonywać usługi zlecone przez obecnych. Wraz z ogólnym rozwojem cywilizacji oraz prawodawstwa, coraz więcej tych zleceń niesie ze sobą konieczność obsługi skomplikowanych procesów. Naturalną reakcją ze strony przedsiębiorców jest zatem poszukiwanie obszarów swojej działalności, które można jeszcze bardziej zoptymalizować i usprawnić, a nawet oddać w dużej mierze w obsługę sztucznej inteligencji, czyli zautomatyzować. W sukurs przychodzą specjalne systemy obsługujące różne rejony działalności przedsiębiorstwa.

Te jednak również powinny współpracować ze sobą, by tworzyć synergię działań. Kluczem do jej uzyskania jest zatem wdrażanie rozwiązań zintegrowanych, czyli systemów, które nie tylko się rozumieją i akceptują, ale potrafią skutecznie współpracować, by odciążyć z wielu zadań ludzi lub znacznie ułatwić im pracę. Jednym z wiodących rozwiązań w Polsce w dziedzinie Transportation Management System jest program SPEED autorstwa firmy interLAN. Tym bardziej miło nam poinformować o integracji systemów TrustTrack i SPEED.

TrustTrack firmy Ruptela i interLAN SPEED świetnie się uzupełniają. TrustTrack od lat jest z powodzeniem użytkowany przez setki firm na całym świecie. Zapewnia wygodne i bezproblemowe planowanie tras, nadzorowanie przydzielonych zadań, ale także m.in. czasu pracy kierowców.

Rozwiązanie interLAN SPEED z kolei wspiera obsługę procesów operacyjnych w firmach transportowo-spedycyjnych i logistycznych. Swoją funkcję pełni w ponad 900 przedsiębiorstwach. Biorąc pod uwagę popularność i niezawodność obu platform, nieodzownym krokiem było połączenie sił i zintegrowanie ich ze sobą. Już wkrótce przedsiębiorstwa wykorzystujące produkty Rupteli i InterLAN będą mogły cieszyć się z kolejnych usprawnień.

Integracja TrustTrack i SPEED umożliwia daleko posuniętą automatyzację działań w firmie. Wszystkie dane zbierane są bez większego udziału człowieka. Dzięki komunikującym się ze sobą systemom cała trasa jest rejestrowana i rozliczana. Dyspozytor posiada komplet danych na temat jej przebiegu – od załadunku do wyładunku. Informacje na temat zakończenia zlecenia lub ewentualnych problemów w jego trakcie mogą być kierowane do innych zainteresowanych osób i działów w firmie, jak choćby księgowości czy kadr.

Dzięki integracji systemów praca dyspozytora staje się łatwiejsza i bezproblemowa. Warto również podkreślić, że komunikacja między dyspozytorem, a innymi pracownikami firmy zaangażowanymi w proces staje się łatwiejsza. Oba systemy – SPEED i TrustTrack – uzupełniają się nawzajem informacjami na temat przebiegu zlecenia. Dzięki temu dane w obu systemach zawsze są kompletne i aktualne.

Zintegrowane rozwiązanie dostępne będzie już w połowie kwietnia.